
«Δίνουμε πρόσωπο στο κρέας»
Aυτό είναι το σλόγκαν ενός προγραμματιστή Η/Υ και ενός εκτροφέα γουρουνιών που αποφάσισαν να πουλάνε το κρέας των συμπαθών τετράποδων μέσω . . . Internet , δίνοντας στους υποψήφιους πελάτες το ιστορικό & φωτογραφίες του κάθε γουρουνιού.
Στην
ερώτηση εάν είναι απλώς μια μέθοδος εμπορευματοποίησης και αύξησης των πωλήσεων , ο υπεύθυνος απαντάει ότι με αυτό τον τρόπο ο κάθε καταναλωτής γίνεται πιο υπεύθυνος και αποκτάει συνείδηση κατά την κατανάλωση κρέατος , ενδεχομένος κατα την κατανάλωση να αποκτήσει τύψεις που καταναλώνει το κρέας απο ένα ζώο το οποίο γνωρίζει μέσω φωτογραφιών, και κατα δεύτερο λόγο δίνουν πρόσωπο στο κρέας , σε αντίθεση με την απρόσωπη άψυχη μάζα που καταναλώνουμε στο καθημερινό μας πιάτο .


