Κτηνοτροφία

Big Brother στα Γουρουνάκια : ποιό έχει σειρά για το Σφαγείο ;

«Δίνουμε πρόσωπο στο κρέας»

      Aυτό είναι το σλόγκαν ενός προγραμματιστή Η/Υ και ενός εκτροφέα γουρουνιών που αποφάσισαν να πουλάνε το κρέας των συμπαθών τετράποδων μέσω . . . Internet ,  δίνοντας στους υποψήφιους πελάτες το ιστορικό &  φωτογραφίες  του κάθε γουρουνιού.

        Στην ερώτηση εάν είναι απλώς μια μέθοδος εμπορευματοποίησης και αύξησης των πωλήσεων , ο υπεύθυνος  απαντάει ότι με αυτό τον τρόπο ο κάθε καταναλωτής γίνεται πιο υπεύθυνος και αποκτάει συνείδηση κατά την κατανάλωση κρέατος , ενδεχομένος κατα την κατανάλωση να αποκτήσει τύψεις που καταναλώνει το κρέας απο ένα ζώο το οποίο γνωρίζει μέσω φωτογραφιών, και κατα δεύτερο λόγο δίνουν πρόσωπο στο κρέας , σε αντίθεση με την απρόσωπη άψυχη μάζα που καταναλώνουμε στο καθημερινό μας πιάτο .

διαβάστε την Iστοσελίδα :

δείτε το Βίντεο :

 

Σχολιάστε