Τρόφιμα

Μέτρο 133 – Προώθηση των αγροτικών προϊόντων στην ελληνική αγορά

     Σε διαβούλευση από τον ιστότοπο  www.agrotikianaptixi.gr του Υπουργείο Αγρ. Ανάπτυξης αναρτήθηκε η έναρξη για την διαβούλευση του Μέτρου 133 – «Ενημέρωση – Προώθηση των προϊόντων στο πλαίσιο συστημάτων για την ποιότητα των τροφίμων»

    Δικαιούχοι : οι ομάδες  Παραγωγών   

    Το Μέτρο  προβλέπει ως επιλέξιμες δράσεις :

  •    την ενημέρωση
  •   η προώθηση
  •  η διαφήμιση συγκεκριμένου προϊόντος
 

  στην εσωτερική αγορά

 

επιχειρησιακό σχέδιο δράσης :  μέγιστο διάρκειας 3 ετών. 

Αναλυτικά θα επιδοτήται :

  •  Μελέτη επιχειρησιακού σχεδίου δράσης.
  • Δημοσιοποίηση επιχειρησιακού σχεδίου δράσης.
  •  Έρευνα αγοράς για αγορές – στόχους.
  • Σχεδιασμός, εκτύπωση και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων και αφισών, για το συγκεκριμένο προϊόν,
  • Διαφημιστικές καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, δημιουργία ιστοσελίδων και ενημερωτικών ταινιών (video, cd, dvd).
  •  Διοργάνωση – συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις προϊόντων ποιότητας και εμποροπανηγύρια
  • Οργάνωση επισκέψεων μαθητών, σπουδαστών, ομάδων καταναλωτών κ.λπ. στις μονάδες παραγωγής
  •  Δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων (με ΜΜΕ, δημοσιογράφους, διατροφολόγους).
  •  Παράλληλες εκδηλώσεις (γευσιγνωσίες, προβολές μικρής διάρκειας μέσω καταστημάτων, οργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων κλπ).

 μπείτε στον ιστότοπο τουΥπουργείου  και διαβάστε το Προσχέδιο

η διαβούλευση θα διαρκέσει έως 13 Δεκεμβρίου

Σχολιάστε