…Έκθεση σχετικά με την αγορά ελαιολάδου και επιτραπέζιων ελιών στις ΗΠΑ δημοσίευσε το γραφείο ΟΕΥ στην Ουάσιγκτον.
…Απο την έκθεση προκύπτουν κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία :
α) Κατανάλωση ελαιολάδου σε ποσοστό πληθυσμού ανα περιοχή:
β) Ποσότητα κατανάλωσης :
γ) Ενδεικτικές τιμές πώλησης:
δ) Χώρα προέλευσης ελαιολάδου:
.. Επιπλέον, ένα ευμέγεθες νούμερο πολύ συχνών και αρκετά συχνών χρηστών ελαιολάδου (37% και 51% αντίστοιχα) φαίνεται να μην δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στη χώρα προέλευσης ή σε συγκεκριμένη μάρκα κατά την επιλογή του προϊόντος .
….Συνεπώς, οι αγοραστικές αποφάσεις ακόμη και των καταναλωτών που χρησιμοποιού ελαιόλαδο συχνά ή
αρκετά συχνά δείχνουν ότι δεν καθορίζονται από την ποιότητα, την ποικιλία και την χώρα προέλευσης του προϊόντος.
…Άρα, η τιμή παραμένει ο καθοριστικός γνώμονας των αγοραστών στην επιλογή ελαιολάδου.
..Η αγοραστική σύγχυση σχετικά με τις ποικιλίες του ελαιολάδου περιορίζει την ανάπτυξη συναισθηματικού δεσμού του καταναλωτή με συγκεκριμένο τύπο, μάρκα και χώρα προέλευσης του προϊόντος.
ε)Δομή πώλησης και προώθησης επιτραπέζιων ελιών:
Διαβάστε ολόκληρη τηνΈκθεση: